Friday 27 July 2012

Adore That !

Views
hi ,
assalammualaikum :)

entry kali ni aku tak tahu kenapa jari aku gatal nak cerita pasal KAHWIN..
oh,demmmm ! gataiiii na , hikhikhikkk ..
eh ,bukan laa .BAJU KAHWIN :)
sebenar nya aku bukan lah seorang yang demand sangat pon ..sape yang kenal tau ah sape aku .
lagi murah ,lagi aku suka !
boleh beli banyak kali ..tapi kena pandai pilih laa kalau nak murah .kalau murah tapi
tak lawa pon tak guna ,ye tak ?!
dan kalau mahal brand sekali pon kalau hodoh .memang akan nampak murah ,fact ok !
sebab ,orang akan tengok cantik dulu baru tanya harga ..kan ? jangan nafikan
dan salah satu faktor aku kenapa suka beli kat pasar malam dari kat pasar raya :)
-melalut sangat da ni iymah !
dah ,dah !back to the story , BAJU KAHWIN ...
perempuan suka sangat bab pikir tema ,baju ,pelamin ..walaweh ~
tipu ah kalau perempuan yang tak kahwin lagi tak berangan !
aku pon same taw ! (ngaku pon kau ,iymah )

1- sebelum kahwin ,mesti lah si teruna akan lamar dara sebelum datang ke rumah jumpa mak
ayah meminang kan ..
-lelaki yang buat sesuatu yang 'amazing' untuk melamar kekasih untuk di jadikan permaisuri hidupnya adalah lelaki yang BERANI dan SPORTING ..trust me !



like you ,guys ! thumbs up :)
                                so ,ni adalah salah satu video yang buat aku nangis .warghh ,touched my heart lols !
                                                                kan best dapat camni ,ahakss ..


2-  aku lebih minat sesuatu yang simple tapi cantik .. haa ,ni adalah baju yang simple bagi akad nikah ..                         
suka sangat baju yang shera ayob ni. kaler pastel yang nice dan simple sesangat !
oh ,bakal suami ..nak baju camni !
 -sape bakal suami hang ,iymah oii ..dush !dushhhh !! ( tumbok diri sendiri bagi sedar )
3- ok ! ni PELAMIN paling ringkas dan cantik nak aku share kat korang ..
pendapat aku laa kan :)
tengoklaa ,kerusi a.ka.sofa je ..pastu bunga sikit -sikit .tak crowded sangat .
yes ,im ADORE it !
 
                                                    Maiigod ,tengok baju pengantin perempuan .
                                         so SIMPLE kan ! hahaa ,macam baju raya je pon ade .kan?
                            tak labuci -labuci yang sarat .warna yg nice dan pengantin yang cantik dan hensem :)
4- ok ,takkan simple je pilihan aku kan .
mesti ada yang elegan ,exlusive yg kita minat kan ?ok ,sini aku nak share ..
banyak-banyak baju pengantin la kan ..ada dua baju pengantin artis paling aku ingin dan minat ..
Tempat kedua ..
Jyeaah ,sheera ayob lagi .suka baju dia nih .elegan sangat- sangat !
sangat SUKA ,ok .. SUKA !!
tapi angan -angan aje ah :')
JOHAN pilihan jantung hati aku !
aku paling minat nih sobb ,sobb ..sobb :'/
-sampai nangis-nangis aku dah !
awat cantik sangat baju pengantin awak nih .aihh !
sangat cantik lagi exlusive ,manik -manik timbul .aduuhaiii ,bikin wa tak tidur malam ..
kalau nak ikut aku yang 'gengters' ni ,memang tak laa kan nak pakai meleret -leret nih .
-sat gi terpijak kain sendiri ,nayo jer
nama pon kahwin ,K.A.H.W.I.N (eja sikit) ok ! seumur hidup sekali ..
mesti lah nak leret -leret bagai kan ?
baru macam princess in the fairy taless ..
auwww ~
-takpe ,sebulan sebelum sanding ..aku traning jalan kekwat beb !
                                                                              awesome !                                                  
  - ouh ,my bakal suami ,saya nak camni boleh ..boleh laa,boleh laa ..plisss ,plisss! hahaa ,kalau dapat .Alhamdulillah ,tak dapat camni pon takpe ..tak semua yang kita minat ,inginkan akan kita dapat ekk.. asal dapat suami yang baik & memahami sudah ..eh ,melalut lagi ! hahaa ,kBYEE :)

No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !