Thursday 23 August 2012

Salam Lebaran :)

Views
                  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ..
- maaf zahir dan batin pada mereka yang pernah aku sakiti ..
kasari ataupon apa -apa saja yang sesiapa rasa pernah aku salah pada korang ...

Da raya ke 6 oiii ,baru nak maaf ke pe ! tak terlambat pon kan ?
aku baru terhegeh- hegeh dok bukak blog yg da berhabuk nih ..
bukan takat blog ,fesbuk aku yg sebelum ni cun melecun (cun ke?!) tu pon tetibe je da ade timeline .
nampak betapa sebookk nye aku time nak raya ,ni baru kesempatan nak update semua bagai !
-seboook dok jadik driver mak 
rindu tahu ,rindu sangat nak menaip !
banyak sebenarnyee nak taipp ,cerita kat online diary aku nih ..
tapi ,ah ..lupakan ! dah raya pon,so mOOd masih raya oi.

Raya aku tahun ni best weh ..
bestie-bestie (sista) pulak cuti raya lame .SYIOOKK !
aku takda baju raya ..
sebab aku da target nak jadi ala -ala arab ..pakai jubah akak beli kat mekah je :)
ada pon baju aku beli RM35 baju kurung siap je.RM35 ok !
murah kan?hahaaa ..apedehaal ,lagi murah lagi aku carik !janji cantik di mata aku ;)
tapi tang kasut raya tak boleh blah ..aku ada 2pasang 
2 pasang ok ! satu wedges ,satu lagi gladiator heels ..
-hahaaa ,nampak tak semangat  kaki aku nak beraya di situ .LOL
kasut je banyak ,tapi sampai ke harini ..sebuah umah orang pon aku tak jejak lagi .
hahaaa ..

simple by me & sista ..
giler bapak nye sikit pic raya aku tahun ni :'/
tu pon pic raya pertama je ..sebab aku hanya raya utk 2jam je.kihkihkihkihhh ~











# ok ,dah ..ni je pic kami :'/ warggghh !
kbyeeee !

No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !