Tuesday 10 July 2012

Hari ni :)

Views
pagi lagi aku dah siap pergi kerja ,
macam biasa lah ,tiap hari malas nak pergi kerja .
tiap hari nak hari ahad , boleh?! haisshh ..
hari-hari aku pergi kerja dengan keadaan takut sebenar nya :/
sebab aku purchase department ,so tak boleh salah .
tapi hari ni ,aku bernasib baik sebab boss aku on leave .
so ,lega wa beb !
mau tak nye ,semalam aku ada buat salah yg amat besar siot !
kalo dia datang hari ni,mau gegar ofiss tadi dia ngamukk
tapi .. tak kan lah nak marah ,aku baru 20 hari keje je pon .
kalau orang dah tegas ,tak kira baru keje semalam pon dah hangin ekk ..
takpe ,aku redha je nak kena marah sekali pon ..
dah memang salah aku ,takkan tak nak ngaku kot ..
macam biasa ,buat kerja ..berangan ,bosan !
buat kerja ..berangan ,bosan !
buat kerja ..berangan ,bosan !
buat kerja ..berangan ,bosan !
tiap saat ,minit aku tengok jam ..
oh ,jam ! cepat lah kau berlalu pukul lima !
aku nak balik sebab bosan dengan enviroment tempat kerja aku .
SUMPAH ,aku tak pernah semalas camni ..
sape kenal aku ,pernah kerja ngan aku .tau ah camne cara aku :)
5.30 petang !
ok ,jom berambusss dari ini tempat woo ~
keluar ofis ,punch card dan laju -laju aku blah ..
dalam kereta ,semua kawan senyap .
yelah ,memasing letih laa .kerja tak banyak tapi kebosanan yg buat kami letih ..
lagipun pekerja baru kan,semua kami buat semua di perhati ..
so ,lagi laa 'letih' ..
tiba -tiba phone sony vivac aku berbunyikk lagu 'the climb' ..
message masuk,
slow -slow aku bukak ..



                                                 (dengan muka beruk makan belacan aku baca)
                                                   TAHNIAH ,anda layak di panggil Temuduga .
                                        Sila cetak surat tawaran di laman web WWW .....


bersambung ... KBAII ,goodnite !!







2 comments:

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !