Sunday 15 July 2012

bila Puan Sri bertemu dengan Datin ;)

Views
hi ,selamat malam !
dalam 4 minggu ni ,banyak sangat konflik berlaku kat diri aku ..kuat tak kuat je aku
kena jugak tempuh ! hmm ,takmo cite laa .nanti aku nangis lak,tah kali ke berapa lak nangis nih karang.
akibat stress yang TERLAMPAU MELAMPAU ,aku memang akan makan banyak.
balik keja ke ,aku bantai makan sampai kekadang 3 kali tambah .giler kan :/
so ,pagi tadi aku pergi bank .aku pun call sorang member giler aku nih .Azizah Samian 
ajak jumpa kat segamat .rindu kot ,da 3 bulan tak jumpa .
sejam drive ,sampai lah ke destinasi .pick up dia kat rumah sewa dia then merayap kat
one segamat je.pastu terus ke pizza hut ,makan bebanyak mungkin !
stress kata kan !!
aku laa kena belanja memandang dia  tak keje lagi .adesss ~



tadaaaaaaaaa ~ tamak kan kiteowang ;)




                                                

                                                             si TAMAK ! hahaa ,last -last tak abeh ;/






kami memang bajet comel ! apedehaal ~


cantik kan ?! seyes beb ,lawa kau tadi :)


                                             
                                                                         teringat skandal kau laa tuh :P






#thanx beb ,teman aku pergi makan ..atleast hilang sikit stress aku walaupon balik tadi kena marah lagi :'/ xpe laa ,da biasa :(

No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !