Monday 2 December 2013

30.11.2013 :)

Views


Assalamualaikum ..
hee..lama betei tak menulis. busy cuti-cuti Malaysia ngan family..boojangg lagi kan,
so bercuti laa selagi mampu. okey,taknak tulis mukadimah panjang jelerr..
moh ler kita tatap gambar-gambar yang ada ;)
*entry kali ni banyak gambar*























Taraa ! 
Setelah sejam.. ni hasil nye. comel tak kak mah??!!
hahahahahaaaa... ok, untuk pengetahuan aku tunang paling simple.
takde sewa mekap , apatah lagi mini pelamin ape jadah.
baju tunang di pinjamkan ,shawl beli Rm10 ,awning Rm6..
dan veil ?!! buat sendiri beb !!
mu beli laa halfmoon skarf, *baru Rm10 jek* pastu beli lace yang korang minat.
taruk laa manik2 biar nampak lagi menarik dan lastly
jahit laa po laei !! aku jahit sendiri ni taw.. hahhahahaha. malam sebelum 
aku bersekang mata :P
aku memang suka buat sendiri sebab puas. duit pon tak banyak keluar.





dear my crazy sista,
             taktahu nak cakap camne..tak tahu nak luah camne.. hidup adik bertuah sangat ada kakak yg baik                         hati, penyayang,ambik berat dan kadang2 sengal jugak.. hahahahaa.. terima kasih atas                                         segalanya. loveyou both dunia akhirat !




Saat di sarungkan. Malu itew taw.. ^^


hantaran for him.. 
simple jek sudaah~





















Ouh,my laling bestfriend.. 
thanks for everything..
thanks sebab datang walaupon aku sibuk tak dapat layan..
walaupun kejap korang dtaang,aku hargai sesangat.. sayang korang giloss !!
korang ler pendengar setia, pemberi semangat sampai aku ke tahap ni ;) 





 
orang kuat majlis ;)
 maceh syukri,ida sebab tolong mekap. hehehee,mampu ucap terima kasih je laa ye..
ouh, dorang ni anak sedare. anak kakak sulung..so,sy makcik dorang !
*ramai sangat tanya,so gtau laa*





Nyawa !
kasih sejati yang membawa kebahagiaan hidup aku dunia akhirat.
tak ternilai dan tak terluah kasih sayang pada darah daging sendiri ;)
btw, maceh mak ..
i know you love me :')



Jiwa !





Alhamdulillah.. semua selamat berjalan lancar.
Pada yg tak jemput,maaf buat kecik2 jek..
Salah silap aku aku mohon sepuluh jari di ampunkan..


#cikmah ite da tunang taw, no ngorat2 ye.. hahahhahaa


ok.. tu je mampu menaip.. sekian,adios !
eh,lupa.. aku di tunangkan dengan lelaki yang terima aku seadanya dari aku 16tahun lagi..
yang tahu sikap aku, kasar aku.. marah aku, suka dan gembira aku ..
7tahun perjalanan cerita kami, banyak jugak dugaan.. now,Alhamdulillah.
Moga Allah permudahkan, keluarga merestui..
doakan kami jodoh panjang dan bahagia hingga ke syurga ye :)




No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !