Monday 24 September 2012

Here begin ...

Views
hi dan assalamualaikum

lama bebenor aku tak update blog .busy ! ececeeeeh,hehee ..
sekarang aku kembali senyum lebar -lebar .
tau tak kenapa,sebab aku hampir kecapi apa aku ingini .ameeen~
macam-macam sebenarnya dugaan aku sebelum aku datang ke sini .
kalau korang pernah laa baca entry yang lama ..
yang ini http://thesimplystory.blogspot.com/2012/07/terlalu-jujur.html
dan yang ini http://thesimplystory.blogspot.com/2012/07/hari-ni.html?
akhirnya aku dapat masuk CIAST Shah Alam ni jugak selepas pelbagai rintangan.
eceeeeh !
tapi setiap yang baik pasti ada yang buruk .yang buruknya ,aku sesorang je dapat .my sweet les ,Aina tak dapat :'/ huargggghhh .tapi apakan daya,mati pon sorang-sorang kan,so aku decide utk teruskan jugak cecita  aku nih. dan berjanji nak ubah hidup aku lepas ni .insyaAllah, i will prove it too my self first and family also ..

hehee , now im here !
               with new life and most smiling :)


                                          

                          and new friendsss ...






#banyak lagi nak cerita tapi next time laa ye,sebab ni lappy orang then aku kat dalam kelass nih .heheee ,nakal aku dari dulu tak berubah .haissshhh :)


No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !