Monday 26 November 2012

sWeet sOuR :)

Views
hi
assalamualaikum ..
hari ni ,mood aku baik sesangat nak menaip ..kihkihkihkiiiih !
miss giler kat blog nih .sampaikan besar mood aku utk aku tukar header ,background taw you olss ..
actually,mood aku nak tukar header ,background ni di sebabkan ada buat assignment memerlukan kami membuat blog sendiri. aku buat satu lagi blog khas utk assignment ,takkan lah nak hantar kat lec guna blog ni ye tak .. kantoi laa semua nanti :O) okeh ,cerita pasal blog nih .CANTIK kan ?hahahaaaa ..look im more too matured kan?biar pun nampak aku seperti mem'promote' diri mengguna header semua gambar aku ,aku dulik apa orang nak kata . blog gua beb :P kalau nak dengar cakap orang ,sampai bila pun hidup tak maju ..
lagipun aku lebih berminat benda yg simple berbanding crowded nih ..
pejam celik jer ,da dua bulan lebih aku kat CIAST ni taw ,macam ragam ,kawan ,ilmu yg aku dapat ..dan lagi 3minggu aku akan tamat belajar dan pelu menjalani intership pulak kat puasat bertauliah sebagai tutor penyediaan roti .. wuwuuuu~ T.T bunyi macam best tapi hakikat nya ,takot weh ! kalau cikgu hanya mengajar jer kan dalam kelas tapi aku haa ,mengajar sambil buat roti tu .secara jujur nya ,da lama aku tinggalkan ilmu aku membuat roti nih tapi aku kuat jugak pilih jalan nih sebab aku tau aku mampu .eceeeh ! dah ,sebelum aku merapu merepek mengalahkan dato'fadzhilah kamsah ..aku nak stop menaip .. aku cuma nak upload pic bebanyak bagi korang tengok life aku ..lalalalaalalaaa ~


    
                     sWeet Buddies :) me love you ,sahabat !!     
                                                      (mane-mane pergi bertiga jek )

 





                                                                             






 Lot of Love :)


















                                   the classmates ;) lovelovelovee !

May Allah Bless us to be what want to be ..
In Sha Allah :)
3bulan sekejap untuk perkenalan kita semua tapi sampai bila-bila tetap akan jadi kenangan yg abadi ;')
k,next entry lagi aku story mory k ...byeee !

No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !