Friday 29 March 2013

Berkursus & Bercuti ..

Views

Assalamualaikum ..



last week aku ke terengganu menghadiri kursus .
actualy,kira kerja jugak lah. kerja dengan JPK ..
selama seminggu aku kat sana. memang best !
first time kata kan kerja dengan orang-orang yang pangkat bebesau ..
pengalaman segunung everest wa cakap lu ..
kalau di banding ngan wa, cam langit ngan bumi.

Hari first aku check in,patutnya aku sharing bilik ngan kak idayu ..
tapi dia tak datang so aku sharing ngan kak lata ( kalau tak silap)
*satu bilik tapi taktau nama. huhu*
sebenarnya,kerja kami kat sana kena gubal soalan lama ke standard baru .
i mean,ubah soalan kepada standard baru ..
memula cam ok je. sampai tang kemuncak .waduh ,bapak nyee susah nak mengira
actually,aku memang lemah math .
so,bagi aku payah ler !

yang best nyee kat sini ,makanan memang TOP . tak kedekut !
bebanyak hotel aku pergi,ni lah yang tak kedekut ..
even aku dulu kerja hotel pon kalau buat desert aku bagi 3 jenis jek.
kat sini,phewwwww .. nak dekat suploh jenis !
pastu kengkawang aku yang ada sekitar ganu ,sudi datang dan lepaking ngan aku.
ouh, terharu .bighugss to them :)
yang paling aku salute dan kagum pada para panel lain .
yang datang dari pelbagai agensi institut..
dari JTM, IKBN, ILP, KOLEJ KOMUNITI, UNITAR ,PERHEBAT ,
KOLEJ ISLAM YPJ dan lain-lain lagi kolej swasta yang aku tak ingat .
dan aku rasa,aku lah yang paling muda. hikss ..
yelaah ,dowang de degree ..pengalaman seluas pantai batu buruk
paling cikut pon diploma .yang ni haa,hareeeem~
wkwkwkwkwkwkwkwkk ..
but the way,
satu pengalaman yang paling best lah !
berkongsi pendapat ,cerita ,pengalaman dengan orang yang hebat
 membuatkan kita makin maju ke depan :)
aku malas nak taip, so sila lah tengok gambar-gambar bahagia aku ye :)



                                                             


                                                Starting with taklimat :) dan bagi buku panduan



My group . Bakery Tahap2 

                                              

Hery ,abang Miru and Me :)

     

 

                                                       Kakak pakai tudung kuning dari Unitar 
                                               Abang gambar kanan dari Kolej Komuniti Kangsar
                                       Abang baju biru yang ada misai ni dari Kolej Komuniti Ledang
                       
                                                                          Work. Work ..                                                                               
                                       
Nyum-nyum  ! Makanan sedap kat sini :)       
SeeView .. BatuBuruk :)             
                                                                           i-city terengganu
                

                                                              Batu bersurat ! yeaay ,jenjalan ngan hery ..
                                                                      Relax.Chillax !!!          

The last nite ,pergi umah kak mira. besttt !!

#Satu-satunyaa negeri yang paling aku suka pergi. CANTIK ! iloikeee~


tonggak terbalik .sorry ! goodnite





2 comments:

  1. Yippi2.. Ko dh pi upenya icity terengganu.. Bagus2, ak org terengganu xbergambar lg kat batu bersurat, tapi ko dh.. Cayalahhhh...

    ReplyDelete
  2. hahahahaa .haruslah ! rempuh kereta yg lalu lalang .wakakaa

    ReplyDelete

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !