Wednesday 20 March 2013

Puiih??its a not good word !

Views
hai
Assalamualaikum dan Selamat Malam ...
actually aku saja je nak tulis blog ni.kuikuikuiii ..
tau da,korang bosan ngan blog aku yg tah hape-hape .
tapi,apedehaal ..

hokeh ,sebenarnya aku nak sharing kat hangpa-hangpa semua yang aku tak suka
 ngan perkataan
                           PUIIH! 
                      PUIIIH !
                      PUIIIIH !

YES,im NEVER NEVER NEVER LIKE ..hate it !
tahu tak kenapa .
sebab apa-apa perkataan yang keluar dari mulut .otak akan tangkap dan imagine
so,kalau orang cakap ."bajet lawa laa dia,puiiih !"
first otak akan tangkap perkataan puiih
puiih tu kan perkataan dan perbuataan nya adalah MELUDAH 

                                
adakah ia baik ?
adakah ia sesuatu yg menjijikkan?
bukan ke ia kurang ajar?
bayangkan kalau kita yang kena ..
mesti kita marah jugak kan ..
so,keep your word ..
puiih boleh jugak di gantikan dengan 'ek eleeh' kan?
fikir-fikirkan dan selamat beramal ..................


#yang baik datang dari ALLAH ,yang kurang datang dari kita sendiri.
aku hanya berkongsi sahaja apa yang aku ingin tulis.
kalau salah,maaf lah .kadang-kadang kita kasar tapi kita boleh fikir,
jangan kita nampak lembut tapi semua kita boleh cakap/buat yang kurang baik ..
dan aku paling tak suka orang meludah .tombokk nak !!? hee,byeee~ thanx for reading 



No comments:

Post a Comment

hey ,u can post your comment here !
thanx :) for read & comment yaww !